Awzum!

Snart är mitt nya CV färdigt.
Tycker den där biten med personlighet är jävligt svår.
Men tipset är ju att låta någon annan skriva det. :3

Idag kommer även mickys nya superdator hem.
Jag är nyfiken på hur den ser ut..:O Den var så JÄVLA dyr också.
Tur att det inte är _min_ dator haha. Men lite avis blir man om jag ska vara ärlig.
Jag kan ju inte spela "spore" på min lilla bloggdator:/
möööh!!!

Hehe, vincent ligger bakom min rygg och snarkar ASHÖGT!
Djur<3

Snart är det tvätteri som gäller. Fett soft, var ett tag sen nu!
Vi måste verkligen skaffa tvättmaskin, en toppmatad liten.
För det här går inte. Folk tvättar alldeles för ofta här, seriöst.
Samma lägenhet bokar samma tid ( fast olika dag ) VARJE dag!
Hur rättvist är det? Vet inte slöj-bärarna att man delar med sig här eller?
Men hey, det är ju nyfors. men fan, har de så jävla mycket - SKAFFA TVÄTTMASKIN!
Dom problemen var det aldrig där jag bodde innan. Och då fanns det bara _ en _ tvättstuga!
Det är cpirriterande att det ALDRIG finns en tid ifall man behöver tvätta stortvätt som handdukar
och dylikt, det tar ju tid med torkrummet and what not!
Och har man fått en tid, SÅ SNOR DOM DEN OM MAN ÄR KANSKE NÅGON MINUT SEN!
Nästa gång det händer ska jag seriöst sätta upp en lapp eller vänta ut dem, och säga åt dem
att gå därifrån!

- Jag är inte den enda som klagar på detta så jag känner att jag får gnälla bäst jag vill!
Fast jag kommer bra överens med grannarna ändå förstås. Men tvätt-grejen är som bäddat
för att skapa bråk. De vet ju inte ens hur man använder torktumlaren. DOM ÄR ALLTID TRASIGA!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

nOG OM DETTA FISANDE!
Jag orrkar inte tjura. Men ska bannemig se till att sno åt mig en stortvätts tid ändå. Har även handdukar att mosa med men det hinner man inte på tre timmars tvättid när man har världens största klädhög att mosa igenom.

aöh... längtar till den dagen då man har tvättmaskin. Ska bannemig fixa diskmaskinen också.

Heöj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0