Book of eli

Sjukt bra är den!

Så segt dagarna kan gå när hjälp på jobbet inte behövs.
Sjuk i två veckor, sedan en hel vecka på det med segeri.
Det har förvisso gett mig tid till att mosa på med CVt:D
Idag kom mitt paket också, bara en vanlig svart truckerkeps
samt hårfärg. Sweet.

Passade på att spela lite spore, men tröttnade ganska snabbt.
Gahhh:3

Ska nog ta och diska istället eller något sådant nyttigt. Eller nej..
Gör klart cv, men det är så jäkla svårt att skriva själv hur awsome man är:S
Jag föredrar möten fejs på fajjjjs. Det här med CV är inte en bra uppfinning!
Snart lär jag få svar från jobben jag sökt med, tror sista ansökningsdagen var 30e, ja man får ju se!
Lättast att få jobb via kontakter så.. MRAUWRR


*gäsp*


Nä, better get going, tråkigt man kan haa!
Får boka om tatueringstiden med, pga nya datorn, försäkringar och sånt:)



Mieww.
Varför kan inte vissa bara sådär, upplösas i det tomma intet?
Jag tycker det är galet jobbigt med människor som alltid lyckats hänga kvar.
Som bara bidrar med sånt vi kan kalla destruktivt. Det stör verkligen vardagen.
Åtminstone den vardagen där man minst väntar det. Kan inte folk sluta prata om
den där personen? Hon är ful, har stalker-drag, psycho, envis, äcklig, horig u name it.
Inte en människa jag vill höra talas om or anything. För det är inte min typ av folk.
Speciellt inte DEN DÄR! Och jag är inte den som gillar intriger, men slutar inte detta
så känner jag på mig att det är så det kommer bli. Fast, oavsett så vinner alltid jag:p
För jag är smartare, klokare och inte ett jävla DAMPFREAK!

Jag har sagt åt denne en gång. Direkt blev det en konfrontation av det. Bara bad personen
att sluta och ge upp? Men neej, hon ville ju inte! Började argumentera istället och sänkte sig själv.
Men denne ser ändå gråtfärdig ut så fort hon ser mig.
Det är väl så man ser ut när man vet att man gjort fel och blivit påkommen för det.

Liksom, visst om man inte är bästa vänner. Eller ens känner varandra men även har något emot varandra.
Är man positiv mot andra, visar respekt, så ser jag ingen anledning till att vara arg. Kanske för att det gäller
hur stark man är själv, i sig själv, så man inte behöver skjuta taggarna utåt i onödan. Det är ju på det viset
man bara eldar upp sig själv mer än andra. Är man självsäker vänder man ju oftast bara ryggen på den som
härjar. Älskar när folk tror att argument, att man snäser och leker präktig får en att verka stark och obrytbar.
Tvärtom:S
Sedan härjar om hur DE tog avstånd när det från början, alltid jag, som säger ifrån först och är väldigt noggrann och lugn över att: Det här accepterar inte jag, jag tycker inte det här funkar etc.
Brudar är verkligen.. knäppa i huvudet. De vet inte hur man står på sig ELLER för sig. Liksom man kan avsluta grejer utan att man måste bråka - men så funkar det inte:) Har nog med stolthet att göra.. ni har ingen:P

Men huvudsak var ju att terrorn försvann till slut:3 Räckte med att vara rak och tydlig men ändå.. varför upplöses de inte?

Hur som, tur att man inte behöver fäkta. Noll behov.. det är ju skitjobbigt. Hur som haver så
kommer jag _aldrig_ förstå mig på tjejer. Det är bara ett enda stort vimmel av både det ena och det andra.
Så himla glad att man slipper det, att man får vara en flickpojke och bara hålla sig utanför det.
Men när det blir för mycket, klart man säger ifrån förstås.

Äsch varför gagga om det egentligen? Det visar ju bara att man bryr sig, klart man bryr sig men knappast
på en bra nivå. När man känner sig inkräktad på. Äsch:D Nu ska jag göra en smoothie, ringa jobbet och pappa, uhmm.. klä på mig och hämta paketet! KEEEPS<3 Så himla soft! Kepsar är bra:D Även om det är en vanlig svart men meeen.



Wiee!

Nu när man upptäckt hur kul det är att spela datorspel, så känner jag att jag inte behöver uppehålla bloggen längre så jag tar nog bort den. Känns ändå bara som att man skriver för att bekräfta sig med hur bra det går med dittan och datten. Visst, det är kul och skriva om positiva saker:D Men man har ju facebook och annat.. ja. Bloggandet blir inte lika kul när man hållt på ett tag. Växer man ifrån det eller vad handlar det om?
Kanske är det:D Bloggen försvinner:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana gärna in min bdb istället, den är öppen för alla att kolla och kommentera: [email protected]

2010-09-26 @ 20:02:00
Postat av: Anonym

ww.zombinans.blogg.se

2010-09-27 @ 14:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0