Fis på mig!

Vad vuxna vi var igår.
Åt fisk och potatis, dock olika rätter.
Han fiskpinnar med mos, jag fiskbullar med potatis.
Sen blev det godis, just för att jag är sjuk. Men det orkades
inte moffas så mycket, tur att det är onsdag idag!

Jag blir bara sämre, t.o.m minnie märkte min feber. Han är också
sjuk fast utan feber, jag fick ta storsläggan till smäll som vanligt
när det gäller smittohärdar. Min näsa är täppt, halsen luckrar igen
och gör ont, kommer få hosta. FAN! Har inte varit såhär dåliig
sen jag gick i skolan, seriously! Hur ska man göra för att få bättre immunförsvar?
Jag äter mer frukt och bär, kött, EVERYTHIIIING!
Men ändå fiser alla på mig, med allt snusk!

Åååh, fan..
Snart kommer mickys superdator hem:d yey! inte billig tydligen, jag får inte
veta vad den kostade. Men han är ju sån- ONLY THE BEST!
Inte undra på att han valde mig hihi. Nää men. Åh. Det kändes gulligt igår.
Vi gillar att påminna varandra om alla tankescenarion när vi träffades.
Första gångerna jag sov där, när vi var och åkte pulka, hur nervös man var.
Allt var så pinsamt och blygsamt. Jag tycker om att tänka på det för det som man
upplevde rent känslomässigt hade jag aldrig upplevt innan. Ddet märkte  nog det flesta.

Innan visste jag att jag kunde få vem jag vill, hur jag vill osv. Jag hade egen makt
att avsluta det också. Kände mig helt enkelt snygg, och bäst. Narcissist helt enkelt
och det stämde. Men när jag träffade micky blev jag mänsklig igen! Bubblan, murarna,
allt bara rämnade. Det blev liksom äkta, fint och .. ja som det ska vara. Och jag älskar
när vi pratar om första tiden för då rumlar vi bara ihop och kramas medan vi fnissar åt våra
pinsamheter. Som när vi sov hos honom första gången i hans mini-säng!

Jag: sluta vara så nervös! jag blir ju nervös och det är pinsamt, hah...

Han: .....

Han tog det som att jag var elak mot han ahahah. Typ mobbade så han blev pinsamt ledsen.
Menade ju inte så, mer att... jaa.. att det var blygsamt! Liksom pinit att sova ihop och man bara
ligger där som en baugette och typ..." vågar..inte...röra mig.."
hahahah:D

Och hur vi chattade hela nätterna när vi inte sågs, smsade så fort vi skildes åt.
Bio-dejterna, när vi åkte skridskor.. precis allt vi gjorde kändes extra speciellt
och romantiskt. Som på film. Man kände sig så sårbar men lycklig. Hur kärleken är, och bör vara
fick jag. Liksom micky är en riktig man med båda fötterna på jorden, men han är kvar i sina barnsligare
intressen och så:) jag älskar det för sån är jag med! JAg är också en riktig man hahaha..

Liksom micky har allt jag är van vid och känner mig hemmavid liksom.
Till sättet är han t.ex väldigt lik min pappa;

Han är väldigt lugn och sansad, hetsar aldrig upp sig
Han älskar att resa, gärna spontana grejer
Han är lika enkel att förvirra ( haha skitkul )
Och en massa andra saker, så är han jättelik min bror på ett annat vis:
TVSPEEEL, DATASPEEEL, WORLD OF WARCRAAAFT!

Och det stämmer ju faktiskt! Hahahaha:D
Så jag tror de flesta tjejer, rent omedvetet väljer en karl
de känner sig hemma hos. Eller ja, oavsett kön coh sexualitet.


Gaggig jag blev men jag är sjuk som fan, kom bara att tänka på det liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0