Heöj!

Igår fick man mycket gjort!
Vi åkte även ut till mickys syster och lät hennes karl
fixa bagageluckan till bilen och lite annat.
Sen hem, köpte lite ölkorv och film!

Så blev man skiiittrött!

När vi storhandlade köpte vi bland annat badsalt och sådant lyx!:D
Mösigt!

Jag känner mig pepp, även om magen och kroppen mår dåligt
- jag har funnit problemet till det och förhoppningsvis löser det sig framöver.
Mer säger jag inte om det:P Det känns så pinsamt eheh!

Men omkring oktober ska ronnie firas och deras vänkrets har planerat
ett ståhej i västeråstrakten till ronnies lilla ära!:)
Jag blev medbjuden och är taggad som fan. Varför taggar jag alltid
skiiiitlänge innan Do-Day?
Jag suger helt enkelt:)
Och tatuera en halv sleeve på underarmen sen 27e! YES!
Seriöst, orka begränsa sig för vad andra tycker och tänker i arbetsliv osv?
Inte för att någon har sagt något direkt, förutom micky som la in en önskan om
att det inte borde bli too much. Seriöööst, det ser töntigt ut att vara ofärdig, som jag känner mig just nuu:P
Men han sa att den ska bli en present till mig, då blev jag glad!
Sen om det blir så får väl den som lever se;D ahhaha.
Jag har ju pengar till den sjäälv. MEN DEN KOMMER BLI SOFTIIISH!

Så om det blir sthlm den 1a tippar jah itne mycket på nu eftersom det är då räkningarna ska ha
betalats och jag är inte rik.
Jag hatar livet! Nädå hehe!

Men taggad på lite hit och dit är jag.
Nytatuerad, rödhårig tjej ska jag bli.
Så jag känner mig snygg i detta nu, fastän jag ser ut såhär:




Vad händer i politiken i lizettes huvud då?
Det är ett totalt virrvarr.
Först tänkte jag faktiskt rösta på moderaterna men nu vet jag inte.
Jag har ju absolut noll intresse för det där, för jag förstår mig inte på det.
Alla säger i princip samma saker och skäller på varandra.. nä. Politik är barnsligt
och jobbigt. Vem vet bäst? Vem gör mest? Inte vet jag. Efter knappt ett år som
självförsörjande vet jag inte vad som är bäst för mig och vilket parti som kan ge mig det.
Jag har givit det alldeles för lite studier åt att fokusera på vilka parti och personer som fördjupar
sig i vad.. jag tycker alla är bra på sitt sätt, men vilket parti vinner jag på?

Jag ska helt enkelt chansa! Bara rösta på något, bara för att få smaka på det.
För det är så synd att folk går och fiser på varandra med tanke på vilket parti
de hejar på. Det känns som om alla blir ovänner och så står man där och försöker trampa
på rätt tå men nae. Vilken tå vill man ens trampa på?
Jag vill inte trampa på tår eller välja sidor. Ska jag vara rebellisk och vara emot allt?
Om jag vill välja skulle jag ändå bo i skogen, svinrik och sådär.

Nu måste jag smionka mig. mor och far bjuder på mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0