Hepphepp!

Många är skitförbannade, kastar rasism i fejjan på folk
som bara röstat för förändring och så vidare.
Jag tycker man kan fundera på varför man kräver förändring.
Handlar inte om att folk ska kastas ut liksom.

Fast jag röstade inte på SD till landstinget för invandringsfrågorna.
Men jag är ändå glad att det gick så bra för dem som det gjorde.
Känner mig mer hemma där än.. ja! Let´s not put out names!
Huvudsak är att det kommer lalla på nu. Nu behöver man inte
diskutera detta på länge men jag hoppas siffrorna är ännu högre
om 4 år.

T.ex eskilstuna är en typisk MEGARÖD stad. Och hur funkar saker och ting
här egentligen? Det kallas äckeltuna osv, när detta faktiskt är en fin och fungerande
stad. Men det finns ALLDELES för mycket fall-luckor. ALLDELES för många som knarkar
och super hellre än att jobba. ALLDELES för många kriminella gäng och familjer som inte
lyckas ta sig fram i det svenska samhället.
Och där vill man inte ändra på det, man låter det vara. Även om man säger det fastän
det är upp till individerna själva. Så med stränga regler och mer vakt på saken kan jag tro
att det blir tryggare att bo här.

Så alla haters fick i fejjan, kan man ju säga! För de allra flesta har
betett sig oacceptabelt åt. Det fulaste är alla videos man lagt ut på
t.ex SD-kandidater and what not. Där de blir arga och skäller ut
de som provocerat dem. Så sitter vänsteranhängare och bara: shit vi gjorde ingenting
och dom bara balla uuur..
Hallå, ni är dumma i huvudet?! Borde inte vänsterpartiet skämmas över vad för
slags folk som röstar på dem, i ungdomsskalan?

Nog om det, ses om 4 år!

Känner mig ju även frisk som fan, så jag ringde chiefen och talade om det.
Snart ska jag ta en långpromenad i skogen med hundarna. Pilla på mitt CV
som jag snart ska härja runt med på stan.
Och idag ska jag köpa nya fodret, profiiine! Vet ännu inte om jag ska ta allergen-fodret
eller den för högenergiska hundar. För båda innehåller det som vincent behöver.
Jag tror det passar bäst med högenergi-varianten. Oavsett så passar de hundar med
päls och hudproblem.
Men maten är slut framtills vi fiser iväg till affären, så han får äta kycklingfilé med ris.


Mjaaaah.


- Jag vet att jag kan tyckas vara självisk.
Men seriöst, jag är 20 bast. Det gynnar både mig
och vår ekonomi med strängare regler och så vidare.
Man tänker ju lite så att " bara jag får mer i plånboken" så att säga.
För det är dyrt att starta sitt självständiga liv. Liksom, jag känner till och med
att jag itne har råd att plugga just nu. Så jag satsar på heltidsjobb och körkort istället.
Om några år, när jag vet mer om livet och så vidare så kommer man tänka om. Precis som
Folkpartiet sa igår. De flesta unga, formbara och godhjärtade ungdomar röstar just vänster för
de vill hjälpa. Sen när de levt lite längre ändrar de flesta uppfattning - tydligen.
Man ska inte vara självisk i valet men man blir det till slut med tanke på hur övriga
samhällsmedlemmar lever. Man vill helt enkelt inte gynna dom som inte förtjänar det.
Mer fokus på de som verkligen behöver, jag kan tjata i evigheter.

Så man får nog kalla mig självisk för att jag höll på alliansen och röstade för dem.
Fast jag ändras ju inte som person för det, jag har många röda/rödgröna vänner tydligen
så ingen av dem lär ju vara särskilt stolt på mig och vad jag valde! Fast, jag bryr mig väldigt lite egentligen.
Eftersom jag ändå är för ung för att påverkas och se förändringar som sker ändå. När man är höginkomst-tagare
och över 30 märker man nog skillnaden som mest.


Äsch, jag bryr mig lite om politik.
Men röstar man får man diskutera:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0