HOST!

Fan jag vill bara självdö just nu.
Gett mig på att städa lägenheten.
Och den är ju ganska stor, gästrummet orkar jag helt ärligt inte med just nu.
Gästrummet, som i dess obebodda tid agerar som tvättrum. Haha;D
Ååh.. men jag har dammsugit, tvättat golv, samlat skräp.. Bytt lakan, härjat.
Bundit ihop sängarna gjorde jag med, så den blir två meter. Fattar ni hur irriterande
det är när sängarna glider isär hela tiden? Man vill dö påt! Fattas bara en stor madrass nu.
Sen är det fina biffen, rulla ruuunt!

Men ja, nu är det väl bara köket kvar. Köket är alltid tråkigast och värst.
ALLTID.
Men jag vill ha en smoothiie i think, har så det räcker till en till.
Eller vill jag ha nudlar? Vad vill jag ha?:O
Vad ska vi äta idag? Finns massor med mat - svårare att välja.
AÖÖH!

Nu blev jag sjukt trött.

Good side med att vara sjuk: man pallar inte att röka.
Fan vad jag blogghärjar, det blir så när man är sjuk och har pisstråkigt hela tiden.
Som att prata med sig själv, hehe..fan va sjukt!

AAAAAAAAAAh,,.

Imorgon har jag ett möte med, som jag måste attend to. Och jag är stjärtsjuk..
Men man sitte rju bara ner och småfiser under någon timme så det får jag helt enkelt
ta.. Det är viktigt det där. 'Vill dööööööö</3

AÖÖÖH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0