Jag borde..

Sminka och piffa mig oftare
och banta mer.
Men seriöst vem orkar?

Jag ska orka det sen.
Jag har alltid varit bra på att drägga mig!
Men när rödtotteriet kommer hem till mig
så ska det kletas mensrött i hela frillen
så får vi se om jag blir söt.
Jag har fått för mig att jag inte behöver smink när
jag har så fint hår.



Men ja, det är jag i egen hög person.
Som sitter och moffar pringles och oboy karln köpt.
Och tittar på the mist, jag gillar den.
Slutet<3 haha...

Tycker att micky ska komma hem nu från bandyn.
Han är så fin i snaggat hår så jag vill klappa och titta på
honom hela tiden. Så spännande sånt där, hur annorlunda det kan
bli med lite piff!

Fy vad tråkig och nedsmulad jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0