Kick ass

- awsome film!

Igår kväll lagade jag min awsome kycklinggryta!
Så den får han även njuta av till lunch. Smög även till
en fredagsefterrätt:)

Just nu bleker jag håret. GAAAY! Men jag hoppas på
att det blir den där mörkröda nyansen jag sålänge trånat efter.
Bleker därmed bara TVÅ gånger istället för..3-4;D
Så får det väl vara ojämnt. ORKAAHHH.


Är hostig som få dessutom, kunde knappt sova efte rhan hade gått
till jobbet imorse. JAg går liksom också upp då ibland heheh.
För att vinka och pussa hejdå.
Men nAEÖH. Hostar ihjäl mig!

Alla döda baciller och celler som utkämpat kriget i snok som har
ramlat ner i halsen och irriterar. Jag vet alltid att när rethostan kommer, är jag påväg
att bli frisk.
Man fick ju lära sig på NKb-lektionerna hur det där går till! Stämmerr helt och hållet.
Saknar den tiden, med annapanna<3

Mycket man saknar men bara att fisa framåt!:D


Nu ska jag bajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0