Kom att tänka på..

Snart kommer jag få kallelse till operationen.
Läskigt, sjukt läskigt. Det jag är mest rädd för är
nedsövningen.
Jag var ju på min .. andra? tredje? konsultation i våras, så snart kommer det!

Det som peppar mig är denna tösens blogg:
http://tayler.blogg.se/category/brostforminskning.html
Hon är ju även jättebra på att svara på alla frågor
som typ läkaren eller kirurgerna inte kan direkt svara på.

Bwah, men jag oroar mig som sagt inte över ärren. Ärren är egentligen
ett väldigt litet pris jag behöver betala för att slippa värken och obehaget samt
missnöjdheten kring min kroppsform.
Det tog mig dock två år att komma fram till det, så jag är glad att jag väntade
och inte uteslöt hela grejen liksom.
Ändå läskigt. Men det finns ju silikonkrämer att använda till ärren om man har dåligt
läkkött, mitt läkkött suger nämligen. Blir jag sydd eller gör mig illa - ett ärr som är synligt under lång tid.

Och har man ..väldigt stor byst så blir ju huden ut-tänjd och tunn. Också bra att tänka på.
Man har ju sträck-märken även på dom! Som förhoppningsvis försvinner när de sätter bysten
på plats så de blir mer runda istället för.. JÄTTESTORA OCH RUNDA! Små, runda blir fint liksom.

Önskar så förbannat att jag får en C kupa, önskar önskar önskar!

Kommentarer
Postat av: angie

vad ere för oeration du ska göra?:)

2010-09-29 @ 10:59:01
URL: http://rockinjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0