My hungry love

Lizette: Varför ska alla animerade " snygga tjejer" vara så pinnsmala för?
Kan de inte vara mulliga som jag?

Micky: Men älskling, sluta, du ÄR inte mullig!

Lizette:  :3

Micky:  DU ÄR ENORM!

ahahahahha!

Lizette: Fan jag måste köpa nytt smiink! Allt är schluuuut!

Micky: Ja, för herregud tar sminket slut går ju jorden under..

Lizette:  :@!

Gosar i sängen

Micky: Jag vill göra en sak med dig.. ( med konstig röst )

Lizette:  :O..va?

Micky: WET WILLYYYY!! ( forcera hela tungan i mitt öra )

Bra grej när man precis börjar dejta och vågat gå över från " hej- kram"
till att faktiskt våga ligga brevid varandra och typ.. pussa. En gång i halvtimmen.


Bwah, sånt jag tänker och minns mest när jag är ensam såhär ja.
Finns massa mer men jag orkar inte skriva nerr, micky är en lustig kurreburre!

Nu undrar jag om jag ska orka fixa med hår idag. miew.
Måste köpa nytt smink med, katastrof!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0