nice!

Fick brev från AF idag.
De skickar ju ut dolda annonser till de som är inskrivna.
Företag som inte vill ha miljoner folk som söker utan några
som AF själva väljre ut som tycker att de skulle passa.

Seriously, jag är klippt och skuren för detta jobb! Och det hade jag självförtroende
att tala om för dem när jag svarade på annonsen.
Fett pinsamt om jag inte skulle på komma på en intervju ens!

MEN DET VORE PERFEKT!

Heltid, fast lön, i eskilstuna.
Och alla mina arbetslivserfarenhet meriter jag samlat på mig
genom mitt unga liv matchar deras krav. Som fan.
Erfarenhet inom livsmedel, lokalvård, läkemedelsindustri osv.
De söker lite olika folk och jag matchar allt de söker.
Morr!

:D


Nu har jag ätit lite, så jag mår myyycket bättre.
Inte ätit sedan i förrgår lunch:P men tänkte att lika
bra att få igång systemet dagtid så jag slipper vakna med magont om natten.


Så jag är pepp.
Tatuering, förhoppningsvis ett jobb. Gimme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0