NOOO!!! - YEESS!!

Jag är dunderförkyld.

Såhär tedde det sig i mitt liv:

- Förkyld
- Magsjuk
- Förkyld igen.

Inte schysst någonstans. Men det var ändå en väldans
mysig och lugn söndag igår. Micky blev avis på mor och far
som hittat så mycket svamp. Så om jag lagar mat till han i veckan
så hinner vi bege oss ut.
Jag var en duktig hemmafrua i början men slackade till när jag började
röka igen. Seriöst, man blir jävligt seg av att röka - och att sluta röka.
Men bäst för mig att jag slutar, mamma känner på sig att jag lär på kallelse snart.
HJAELP! Men vore fett värt, slippa ha jättetuttar på livet!


Just nu kokar jag ägg, ska göra öggmacka - heavennn!
Ett brev till mig ramlade in och det är mina hårfärger som kommit!
Blev genast gladare men ska försöka komma på vad jag ska färga.
Rött med svarta slingor? Rött med svarta walls och tunn slinga i luggen?
VAD kan jag tänkas vilja ha? Lika bra att jag är noga this time så jag slipper ångra mig.


miewmiew.

Vad hjälper bra mot snorig näsa, nysningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0