Nu jävlar!

Känner mig väldans snäll!
Gjort iordning en frukostpåse till karln imorgon.
Eftersom han..ALDRIG.. gör iordning frukostlåda!
Och det är inte kul att jobba en halv dag på dom mage:S
Så jag har gjort iordning ost/kalkonchili ciabatta smörgås, drickyoggi, risifrutti och banan:D
Då blir han säkert glad, sen en cola till lunch eftersom det blir schnitzel för hans del.
Själv ska jag göra en gryta på trattkantareller och grönsaker!:)

Gaggigt.

Jag vill till djuraffären och köpa profine, nununu!
Hur kan man vara pepp på att köpa hundmat egentligen?
Äsch, känner mig liksom - YAAAY! ÄNTLIGEN!
Därför:D Torrfoder är lite mer lätt att dona med. Slippa tina, dona, kladda.
Det blir liksom blod överallt när man tinar dom. Även om fodret är det bästa.
Lite otympligt är det allt. Och när man tinat den och lagt i en matlåda for protection, så
ser det helt ärligt ut som att man lagrar bajskorvar i kylskåpet.

Vill du titta i vår kyl?
Got poo?

Åh, nä, better get going.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0