Ööh?

Seriöst, varför kommer det reklam om antiskall halsband
via min blogg?

Jag, om någon, är emot dessa teknikmetoder.
Behöver jag ens gå in på varför?
Det orkar jag inte idag, men en dag ska jag orka rabbla
ner alla mina åsikter och tankar kring den skiten!

MORRR SLUTA GÖRA SÅN REKLAM I MIN BLOGG!!!!


F.ö gör jag just nu det jag tycker om.
Bleka och pyssla, går loss på mitt löshår.
En del är typ: åååh varför har du löshåååår?
låt håret växa iställeeeheheeet...

HÅR VÄXER LÅNGSAMT!
DET ÄR KUL ATT LEKA DOCKA!
:3

Kan inte mitt hår bli jättelångt nuuhuuuu...
Det är tjockt liksom, som fan, men bli låångt!
Fast jag lär fortsätta med löshår även när det är lååångt;)
Ju tjockare, större.. desto bättre höhö!

Rött blider iallafall. Kör med fire red toningen, vilken nyans
det blir får man väl se men jag hoppas på att den blir jämn.
Iih kommer bli smokiin!

NU ska jag lova mig själv att fanimej hålla mig till det röda.
Okej? NO MORE MR. BLACK GUY, KE?

Så man kan vara lite snygg ffs.
jesus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0