Ord.

En vettig mening från någon som levt lite längre!

"‎9% i Etuna har röstat på SD. I min värld betyder det att de etablerade politiska partierna fullständigt misslyckats med integrationspolitiken. Inte ett erkännande ord från de etablerade om sitt misslyckande. Det går inte att blunda eller bortse från detta fakta. Kasta skit på varandra kan dom, skylla på varandra kan dom, men folket har röstat och det är det partierna ska ta till sig som ett missnöje."


UPDATE!

Haha, Lars Ohlys uttalande nu ikväll..
Seriöst, jag låter hellre Tourettes Guy få sitta vid makten än att en jävla kommunist gör det.
Vem bryr sig om vad stjärt-ohly och mona stjärtlin tycker och tänker? Om man nu ska sänka sig till
likvärdig nivå som deras röstare. Inte någon av dem är iöverhuvudtaget vettig nog att sitta där de sitter.
Kommunistpartier borde isåfall finnas lika lite som de rasistiska partierna.

Kommunism kan helt seriöst suga min stjärt, do it! SUG MIN STJÄRT KOMMUNIST!
Erbjuder härmed min röv till kommunisterna.
Nä, orka det.

HUR SOM

INGET KOMMUNIST_HÄRJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0