Phiew!

Tagit mig en liten promenad, det är ju fint väder ute och jag
vill få igång blodomloppet så jag orkar städa och bädda nytt i sängen.
Samt diska, när ska man hämta diskmaskinen? hehe. Nä, jag diggar två-våningsdiskstället!

Hur som helst, ber om ursäkt om jag trampade på några tår när jag vädrade mina åsikter
om dittan och dattan. Personliga åsikter om personliga och känsliga ärenden.. är känsligt.
Men ändå, jag kan ändå skilja på vad som är rätt och fel, jag står för vad ja tycker.
Och vad det gällde frågan jag fick så kan man väl helt enkelt säga att jag inte är en belastning
eller en börda för någon eller samhället. Så jag förstår inte vad som fick dig att uttrycka dig på det viset.
Kände du dig träffad eller mindre värd på något vis utifrån vad jag tyckte?
Man får helt enkelt vara beredd på att folk beter sig som idioter, och slänga ut sig fräcka kommentarer
som inte är annat än patetiska. Om inte mer när man gör det anonymt.
Och jag känner ingen som kommer från Trollhättan, så du var smart nog att flytta din IPadress iallafall. Tro mig jag har lärt mig hur man ska söka.

Fast vem bryr sig om det? Jag, vi. Jag och Micky, vi har skapat detta åt oss.
Det är synd att du som kommenterade kanske inte är lika lyckligt lottad som vi är.
På riktigt, jag tycker synd om dig. Eftersom det drev dig till att bli så smaklös.
Det måste ha tryckt som en nål i dig, detta. För jag förstår förstås att du tillhör min eller
vår umgängeskrets eftersom du tror dig veta hur vi lever och vad vi gör? Eller vad jag gör.
Synd att du inte vill tro på att det finns relationer där man hjälps åt, där pengar inte är viktigt.
Där man faktiskt kan samarbeta oavsett vad skillnaden må vara ekonomiskt. Men främst att man
tillsammans tagit sig dit där man är, även om det inte var lätt, det är fortfarande inte fjäderlätt.
Men ta mig tusan, det går ju helt awsoment fram ändå. Jag önskar att du själv kunde förstå det.
Kanske leva så själv en dag. För tydligen måste du vara en loser. Utan någonting. Det är vad du
framställer dig att vara när du uttrycker dig så. Du mår dåligt själv och vill ha mer i bidrag så du
kan fortsätta må dåligt? Eller? Speak your mind.

Min mail är: [email protected], jag bjuder in dig på en diskussion om du vill diskutera
mina åsikter, hur jag lever, vem jag lever med. Du får gärna berätta lite om dig själv om det är
så att vi inte känner varandra. Komigen, jag bits inte.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha visste inte ens att du läste min blogg :D Mjo, det kanske är "vuxenhormoner" :) Men här blir det inga barn gjorda..

2010-09-15 @ 14:23:25
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0