Phiiw

Jag har varit ute på skogspromenad och cykeltur.
Känner mig frisk men fan vad man blir i dålig form av
att ha varit sjuk i närmare TVÅ veckor!
Så jag använder min energi till att dona i hemmet och se till
att karln får god mat när han kommer hem. Eftersom han fick knappt
tre timmars sömn inatt. Han går ju upp halv fem för att pendla till uppsala eller sthlm.
Det önskades schnitzel och ris. Ahw<3
Jag ska göra en svamp-gryta till mig. JAg är awsome med grytor, heelt amaaaziing!:)

Nu taar jag det lite lugnt dock, väntar på att vincents mat ska svalna.
Så jag tittar på Animal Planet.
Vincent får mycket mat, torrfoder jag snott från lukas tunna, ris och kyckling, med lite smör.
Hehe!
Och idag ska vi köpa PROFINE PET dogfood!
Är jävligt pepp på det torrfodret faktiskt. Frysmaten tar upp för mycket plats nämligen.


Nu ska jag ge hunden mat. Prutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0