Pling!

Igår bestod dagen av massa god mat, barnkalas
och sedan filmer tillsammans med tacos!
Vi köpte även spel:D Bl.a spore, jag ska konvertera till
spelnörderiet och spore är ett spel som passar min barnsliga
natur. Jag ska även få en ny laptop inom en viss framtid!
Som blir min speldator:D
1337 osv! hahaha.

Vi såg awsome filmer.
13, och apocalypto. 13 var heelt misääär och mongo hahaha.

Just nu tittar jag när minnie spelar silent hill på tvn. jag älskar
såna spel, inte att spela men att titta:D

IDaag... ska maaneee...
till minnies moor och äta mat, sen ska jag fisa iväg till mamma.
Har köpt en syntetisk munkorg till vincent nu, den är bekväm och
'han verkar acceptera den. Men han är foglig och van vid att han får
klä på sig typ jackor osv, samt bära saker som väskan, så det blir bara
en ny grej för honom. Skönt, jag trodde han skulle få damp!

Idag ska man rösta också. Men jag skiter nog i det.
Den rätta kommer nog vinna ändå, och jag är trött och ttjock.
heöj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0