Resa?

En hel del tal om att resa har det varit, under en längre tid!
Han vill åka med mig till thailand, det skulle vara spännande!
En väninna var där med sin pojkvän för inte så längesedan och
de hade en fantastisk upplevelse. Och jag gillar natur, och djur.
Ett billigt, långt men awsom resmål kan jag tro! Romantiskt?;)

Eller schweiz. Med alla mysiga gamla småbyar osv. Kanske alperna?
Vi har båda våra absoluta favoritställen. Hans är thailand, mitt hjärta ligger
bland höga berg.
Så inom en framtid, när hushållet är färdigt och annat, så kommer nog en resa
prioriteras och sparas till.:) Det skulle vara underbart! Äventyr är vår grej<3

F.ö så blev det mysigt igår! R kommer över och hjälpte micky med sin nya superdator!
Den är AWSOME! Är så jävla avis! Sedan kom R´s dam över och vi småsnackade och åt mat.
Mysigt, jag diggar den där tjejen som fan. Hon är så vettig och klok!:D Hoppas hon ska följa med
till disney-galet-party som är om två veckor. Micky har räknat ut att jag har mens om två veckor..
Jag håller inte koll på min kvinnocykel själv:P

Vädret är härligt, och tack vare en röd sportjacka mamma såg till att jag fick md mig hem
har verkligen peppat mig genom att powerwalka mer om mornarna. Gick i 50 min imorse, powerwalk
alltså. Så sprang man i intervaller. Hade vincent i rullkoppel och när han springer, lika bra att haka på
för annars ramlar man:P Varför ska man hålla in sin hund när den vill springa anyway?
Så följer jag vincent när vi motionerar så är det bara att hänga på haha. Han tycker även att det är roligt.


Han är skeptisk mot nya maten också, nu kanske han är för utmattad för att äta, eller så håller han
sig mätt på det längre. Äsch, bortskämda unge. PÅSEN KOSTADE 550 KRONOR HUNDJÄVEEEL!
Svinmycket dyrare än färskfodret. Denna påse är på 15kg, men färskfodret ligger på 400 med 20 kg!
Men men, torrisar är lättare att hantera och bättre för tänderna. Plus att när Profine blivit mer poppis går
det neri pris. JAg fick även såndär rabattgrej så 11e påsen mat är gratis - sweeet!

hejdå. ska skriva om mitt CV och sedan spela lite spore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0