Se där

Vilken jobbig tråkhelg detta var!
Hade väl kul som max i två timmar när jag blev
upphämtad av en vän. Så var det kortspel och charader som gällde, i samband
med alkohol. Phieeeeeeeeeeew säger jag bara. Men fan vad vi skrattade!
Sen blev jag trött och dog.

Idag har jag cyklat runt på förkyld näsa.
Postat brev, gått ut med hundarna..
Imorgon ska jag jobba men that is OK.
Lika bra, annars har jag nog inget planerat för veckan
förutom att lördagen vill micky ut i skogen och plocka svamp.
Han är typ besatt av det or something, började härja om alla svampsorter
sen sa han att jag var en tjock fis-svamp. ^^,
Det var lite kul!

Vincent är gasig som fan i magen.
Det är emo när han är såhär fisig. Jag vill helst dö dödens dööööö!

Slutat röka har vi gjort, igen, för att leva nyttigare or something.
Men vi ramlar lätt tillbaka till fest och rökande när vi blir rastlösa.
Rastlösa finnar i ett hushåll kan inte sluta på något annat sätt än katastrof och galej.

Jag gillar att supa, så är det bara.
Lyssna på svinbra musik och dricka! För jag är ung än minsann!

Sen ska vi åka bort den 25e, på landet någonstans och bo i stuga!
Bara över en natt sådär, det är planerat kalas som vi är bjudna på.
Helgen efter blir det förmodligen sthlm, gänget bangade så jag har bjudit med micky istället
men som jag misstänkte var han inte jätteintresserad:P Fast jag tror han följer med ändå.
Jag är en rolig flickvän som kan få till att göra balla grejer. Om inte får någon annan följa med.
Johooooooooooooooooooooo!


Nu är jag seg, ätit för mycket deg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0