Spyr

Det är sjukt tråkigt att vara sjuk.
Jag klämde i mig mina smaljeans, som passade även om de är
något för tajta så allt fläsk hänger över, och jazzade ner mot
sminkaffärerna och köpte det som behövs. Phiew.

Det är tråkigt.. fiinns liksom ingen att prata med.
Försöker jag diskutera med hunden så viftar han bara
på svansen och vill bli kliad..bööh.

Så har jag en monsterdisk att ta itu med, ska sluta vänta med att diska
till dagen efter alltså..
För är man sjuk och inte orkar diska så blir det jävligt svårt. För man vill äta
men vi har använt dee få kastruller vi har. DÖD!

Vill att käresta ska komma hem så man har någon att snora på.
Finaste fin!

Det är intressant det här med att bo ihop. Liksom att vara en otränad
person som är ute och springer för första gången, man möter dom här hjärtsnörparna
och väggarna med tjafs, tills man sedan hittar rytmen och lär sig ett och annat.
Sen går man vidare till nästa problem man möter, sen fortsätter det så tills man landar
tillsammans liksom. Verkligen intressant tycker jag. Men samarbete är the key och är man
inte van vid det får man lära sig det. Slita och dra lite. Med tiden blir det bra:)

But that is what happens when a tornado meets a vulcano!

Och då kan man springa vidare och längre!

Äsch, vad gaggar jag om?  Febern säkert.


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH DÖDA MIG JAG VILL INTE VARA SJUK!
Fyhelvete, finns det inga frisk-piller?

Får nog ta en ipren och se om det hjälper..

VAD ska helgen bjuda på?
Jo, mickys lillaste lillebror fyller år:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0