Varma mackouuur

Trots ond djävulsmage så vill jag äta någon mys kvällsmat.
Varma mackor har jag inte ätit sen jag var liten - I know i suck.
Minns min sist gjorda  varma macka, den var av mor och jag ville inte ha den.
Tror vi bodde i bie på den tiden?

Tänk vad man minns!

Jag börjar få huvudvärk igen, har faktiskt inte haft ont i huvudet
sen jag och micky flyttade ihop, om man bortser från de små tillfällena
man druckit kvällen innan.


Jag smög ner på stan idag. Var så illa tvungen att köpa
öronrens till vincents kladdiga, kliande örongångar.
Krörde au naturell rensning men det funkade helt enkelt inte.
Smög in på djurmagazinet, besvikelse som vanligt - slut på lager.
Seriöst, det om något borde inte få ta slut?
Likaså snopprens!

Så jag köpte ett ganska stort bildäck och en frisbee istället.
Trevade mig senare bort till djurkliniken och fann vad jag sökte.
Nu har jag efter en behandling inte sett honom skaka på huvudet.
Skönt, men det blir nog en gång om dagen i några dagar nu.
Bara han blir av med det. Skitjobbigt att vakna av att han står i sängen
och skakar med hela kroppen. Det lär han iofs inte sluta med.
Han gäspar mig i ansiktet liksom. Fett äckligt att vakna till!

 Nu ska jag fortsätta vara äcklig. Ska försöka orka mig ut och leka med vincent
och hans nya aktivitets-toys. Bara för jag mår dåligt måste han inte anpassa sig till det:/
Han har börjat gå upp i vikt dessutom, det är bra!:) Grannen sa att han börjar se biff ut.

Sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0