YEAH!

Älskar att vara frisk!
energi<3
Så igår kväll tog vi en lååångpromenad i höstmörkret, i skogen.
Det slutade med att vi bara skrämde upp varandra och låtsades
att zombies hade tagit över stan. Så vi var tvungna att kubba till bilen.
Typ..ehhhh okey?;D

Sen åt vi nötter och skrattade åt Lars olley.
Efter det var det sovaahhh!
Mysigt att sovaa<3

AEÖH!
Men jag vaknade till världens äckligaste greeej!
Vincent, blev som vanligt, jättedålig i magen av lukas mat.
Jag har helt ärligt ALDRIG sett en så stor bajshög/löshög i hela mitt liv.
Jag förstår inte hur den fick plats i vincent.
Det hjälpte inte ens att blanda ris med lukas torrfoder liksom. Vincents mage
gillar den ICKE.
Men nu är det bättre. Nu på morgonen jazzade vi till rinmansparken och använde
deras lekpark som hundpark. Helt galen var han.
Ehhehhe;D

Idag ska jag inte vara annat än husmorlig. Det ska städas och tvättas.
Det är faktiskt roligt haha, när man väl gör det. EEH!

I helgen händer det massoj!
Mickys mormor och mor, säkert någon mer, kommer hit och fikar:)
På lördag ska vi på en födelsedagsfest långt ut åt helvete ( tackar micky
för att vi har bil, så vi kan åka vart och hur vi vill haha ) men jag hoppas
att mn hinner träffa annapanna eller shoppa med mamma innandess!
På söndag har det planerats att plocka svamp!:)
Haha, pappa lärde mig ju att "förvälla" eller vad det heter:3

Fan min gryta var ju så jäääääääävla god igår! Blev över till idag;)
MMMH! MAAAAAAAAAAAAAAT<3

Men det är ffan skönt att vara frisk, nu kan man motionera igen.
Då blir både jag och vincent snygga och smärta, ehehe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0